۲۸ فروردین ۱۴۰۰، ۰:۰۶

طرح آب‌رسانی و توسعه شبکه آب شهر شرافت شوشتر افتتاح شد

طرح آب‌رسانی و توسعه شبکه آب شهر شرافت شوشتر افتتاح شد

شوشتر- عملیات اجرایی طرح آب‌رسانی و توسعه شبکه آب شهر شرافت شوشتر با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال وارد مدار بهره‌برداری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر جمعه با حضور قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان، سهراب گیلانی نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی، معاون عمرانی استاندار خوزستان، فرماندار شوشتر، معاون فنی و توسعه فاضلاب شرکت آبفا استان و مجری طرح آب‌رسانی شرافت، طرح آب‌رسانی و توسعه شبکه آب شهر شرافت شوشتر افتتاح شد.

صادق حقیقی پور، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در این مراسم به اجرای پروژه طرح آب‌رسانی اشاره کرد و گفت: این پروژه با اعتباری ۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی در استان اجرایی شده است.

وی افزود: عملیات اجرایی تکمیل مخزن سه هزار و ۵۰۰ مترمکعبی، احداث ایستگاه پمپاژ، ساختمان نگهبانی، محوطه‌سازی، ساختمان کلرزنی و تهیه و نصب تجهیزات برقی در تأسیسات آب شرافت شهرستان شوشتر از اقدامات انجام شده برای افتتاح این پروژه است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به هدف اجرایی این پروژه، بیان کرد: تأمین و ذخیره‌سازی آب شرب سالم و بهداشتی، جلوگیری از افت فشار شبکه و افزایش ظرفیت آب‌رسانی شهر شرافت از اهداف اجرایی این پروژه است.

رئیس هیئت‌مدیره آبفا استان نیز به پروژه اصلاح شبکه در شهر شرافت اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی پروژه اصلاح بخشی از شبکه توزیع آب شرب و انشعابات خانگی شهر شرافت نیز اجرا شده است.

حقیقی پور با اشاره به اهداف پروژه اصلاح و بازسازی شبکه و تأسیسات آب شهر شرافت، بیان کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف اجرایی این پروژه کاهش هدر رفت آب و کاهش شکستگی‌های متعدد در بخش‌هایی از شبکه که به دلایل مختلف از جمله فرسودگی بود، اجرایی شده است.

وی به اجرایی شدن این پروژه اشاره و اظهار کرد: پروژه اصلاح و بازسازی شبکه و تأسیسات آب از محل اعتبارات عمرانی با اعتباری بیش از ۲۰ میلیارد ریال اجرایی می‌شود.

حقیقی پور تصریح کرد: طول لوله‌گذاری پروژه اصلاح شبکه بیش از ۱۱ کیلومتر است که بعد از بهره‌برداری به ۶۳۰ مشترک، خدمت‌رسانی خواهد شد.

کد خبر 5190580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha